Time to say goodbye

Nu kan jag faktiskt konstatera att vi ar bruna pa riktigt, konstigt va!? Idag har vi satsat pa att branna flasket, lr ja bli brunare an va vi var och jag tror vi lyckades ganska bra. Vi har legat vi poolen och njutit av varmen fran Koh Tao for imorgon aker vi till Koh samui sover dar en natt och sedan far vi till Australien :D Vi bokade boende igar, vi ska bo pa alfred park accommodation, det verkar trevligt, skont att ha ett boende fixat ialf!!

Dagarna har pa Koh Tao bara rusar ivag, for nagra dagar sedan hyrde vi 4 hjulingar och tankte leka lite djungel gorge och Tarzan i djungeln. Jag och Frida satt pa en 4 hjuling och Malin och Ola pa en annan. Vi akte runt i djungeln pa galna vagar, som inte ens fa kallas vagar, det ar typ grus stigar med hal i och stora stenar fast limmade i vagen !! Fast det va kul, man korde pa som fasiken, as kul!! Man skrek som Tarzan i Djungeln nar man satt pa den stora 4 hjulingen, jag och frida fick lite blickar pa oss av killar som tyckte det va underligt att tjejer kunde kora 4 hjuling, men vi var as duktiga!!! Vi akte till shark bay och vi skulle snorkla lite men vara nya snorklar va ju saaa bra (inte), sa vi gav upp!! Sen trodde vi att nagon hade snott varan sadel pa 4 hjulingen men det va bara Ola som ville skramma oss lite, hahaha jatte kul!!!!

Jaa, annars lever vi livet. Fast vi har kommit fram till att vi ater som flodhastar jamfort med alla andra. De svenska killarna som vi hanger med ater typ en gang om dagen max tva. Vi ater minst tre ggr om dan + pannkakor och mentos. Men allt ar ju saa gott och billigt sa varfor inte passa pa. Vi har borjat kora en klassiker har, som bestar av kycklingmacka pommes och vatten, det ater vi ialf 1 gang om dagen.  Jag passar pa och dricka Chang (olen for typ 7 kr pa sleven) for snart far man inte dricka den nagon mer. Kmr sakna min chang!!

Vi fick massage har om dagen, aaahhh va harligt det va. fast min massor hade fingrarna pa lite roliga stallen, valigt intressant!!

Pa koh tao ar det fest varje dag pa Lotus om man vill dra dit men vi har bara varit dar typ 2 ggr det racker, ganska roligt stalle. Mkt folk bra musik och svenska bartender. Det basta ar att man far traffa mkt roligt folk nar man gar runt har pa gatan. Valdigt mkt svenskar dock. Overallt sa man fa se upp va man sager foa annars kanske nagon fattar.

Vi har fatt massa nya uttryck som vi lart oss, ingen lar ju fatta va vi sager nar vi kmr hem sa va beredd pa det. Jag kanske har en bredd norrlandska med brittisk accent nar jag kmr hem. Det lar bli fiiint!!

Jaja, nu ska vi lagga upp lite bilder, fixa henna-tatueringar och ikvall blir supergod mat pa Flowers!!Imorgon kommer taxin och hamtar oss klockan nio, det kommer bli supergratfest nar vi maste lamna Koh Tao for livet har ar verkligen bast!!

Ha det bast!!(for det har vi)

///Frojden

Kommentarer
Postat av: Sandra

heej:) tänkte bara se om ni tatuerat henna än? för har läst i tidningen att det är dåligt, man får stora ärr av dem!!!

så ni vet... <3

2010-03-14 @ 12:29:11
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0