Sista minuten!

Nu är det inte många timmar kvar tills vi är på Arlanda. Nu finns det ingen återvändo. Nää men, jag är jätte taggad, det ska bli sååå roligt att komma bort och vara ledig. Det är kul att jag åker med Malin och Frida eftersom vi har snackat om att resa tillsammans sen vi var små. Och nu händer det, helt sjukt!
Jag packade allt igår och självklart så måste jag handla lite idag :) Glömde lite saker,hehe. Känns så typiskt mig på någonsätt. Så om två timmar drar jag till Stinsen å köper det sista grejerna sen ska jag vara klar hoppas jag!
Igår var det farväl till Paoi,Anna och Adde, det blev lite sorgligt men det är inte så länge man är borta. Det kmr gå snabbare än va man tror. Idag kommer vaniljprinsessan och Björn hit å ska sjunga lite avskedssång. Det blir bra!! TIME TO SAY GOODBYE!!
Hade en liten teori igår att om jag går upp tidigt idag kanske jag sover längre på planet, får hoppas att det funkar. Nää, nu ska jag äta en sista Sweden frukost på länge. Awsome!
/ Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0