opackad!

Näe asså frågan är om jag kommer iväg på den här resan...för det går verkligen inte att packa!!!Jag vill ha med mig allt, allt, allt!!!Kände att det gick lite över styr när jag packade ner 4 bikinisar...jag ger upp för dagen, förstår inte hur Frida redan kan vara klar!Fast iofs började hon lägga fram kläder för en månad sen, typiskt henne;)
Igår vare sista utgången innan vi åker, hade sjukt kul och vi dansade typ HELA kvällen:):) På hemvägen kom jag och Johanna på att vi inte kommer träffas på 3,5 månad, det kommer bli konstigt att inte träffa henne varannan dag och prata i telefon med henne typ varje dag!Men oj va kul vi ska ha sen när alla är hemma igen, bruna och snygga!Over and out!

//Malin

Kommentarer
Postat av: heheheheeeemlig

=vi kommer få sjukt många svar på våra match.com!!

2010-02-24 @ 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0